فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

تحقیر صدام توسط خلبانان ایرانی

 

تحقیر صدام توسط خلبانان ایرانی

صدام برای تحقیر کردن خلبانان ایرانی در تلوزیون عراق گفت: به هر خلبان ایرانی که به 50 مایلی نیروگاه بصره نزدیک شود، حقوق یک سال نیروی هوایی عراق را جایزه خواهم داد.

صدام حسین برای تحقیر کردن خلبانان ایرانی در تلوزیون عراق گفت: به هر خلبان ایرانی که به 50 مایلی نیروگاه بصره نزدیک شود- حقوق یک سال نیروی هوایی عراق را جایزه خواهم داد. و 150 دقیقه بعد از مصاحبه صدام - عباس دوران و حیدریان و علیرضا یاسینی - نیروگاه بصره را بمباران کردند. با این عملیات جواب گستاخی صدام داده شد و در حقیقت خود صدام تحقیر شد. غروب همان روز خبرنگار رادیو بی بی سی اعلام کرد: من امروز با آقای صدام حسین رییس جمهور عراق، مصاحبه داشتم و ایشان با اطمینان خاطر از دفاع قدرتمند هوایی خود در راه محافظت از نیروگاه ها، تاسیسات و دیگر منابع اقتصادی عراق در برابر حملات و تهاجم خلبانان ایرانی سخن می گفت ولی من هنوز مصاحبه او را تنظیم نکرده بودم که نیروی هوایی ایران نیروگاه بصره را منهدم کرد. اینک جنوب عراق در خاموشی فرو رفته و چراغ قوه در بازارهای عراق بسیار نایاب و گران شده است چون با توجه به خسارات وارد به نیروگاه، تا چند روز آینده برق وصل نخواهد شد. سپس این خبرنگار با لبخندی تمسخر آمیز گفت: البته هنوز فرصتی پیش نیامده که من از صدام حسین سوال کنم چگونه جایزه خلبانان ایرانی را تحویل خواهند داد؟(نوید شاهد)

 

برچسب‌ها: دریایی مواج ، ارتش ، عباس دوران

تاريخ : پنج شنبه 11 تير 1394 | 1:29 | نویسنده : حامد |

می خواهیم ببینیم بابک اصلا در زندان است یا نه؟بیش از یک سال از دستگیری بابک زنجانی می‌گذرد؛ اما هنوز از جزئیات پرونده وی خبری‌ نیست. با اینکه گفته می شود، وی بزرگ‌ترین فساد اقتصادی کشور را رقم زده است، هنوز کسی از ابعاد اصلی پرونده وی اطلاعی ندارد. با این حال، بابک این روز‌ها را در اوین می‌گذراند و به نظر می‌رسد ‌قوه قضاییه عجله‎ای برای تعیین تکلیف پرونده تخلفات او ندارد.


برچسب‌ها: درایی مواج ، بابک زنجانی ، اجتماعی

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 11 تير 1394 | 1:23 | نویسنده : حامد |

آگهی فروش یک دستگاه لامبورگینی آونتادور در یکی از سایت‌های فروش خودرو

به گزارش صبحانه، فروش یک دستگاه لامبورگینی آونتادور در یکی از سایتهای فروش خودرو . فروشنده در توضیحات آن نوشته : لامبورگینی آونتادور ۲۰۱۴ سریعترین خودرو جهان صفر کیلومتر مخصوص تک سواراها گذر موقت با قابلیت تردد در سراسر کشور- -به همرا ضمانت بازخرید- فقط خریدار واقعی تماس بگیرد،زیرا فقط به تماسهایی که جهت هماهنگی زمان و محل معامله صورت گیرد پاسخ داده می شود. لطفا پیام ارسال کنید . sms قیمت اصلی سر معامله مشخص میشود.

74241_709

74242_700

74243_784

 

 

 

 

 

 


برچسب‌ها: دریایی مواج بدون شرح

تاريخ : پنج شنبه 11 تير 1394 | 1:19 | نویسنده : حامد |

با پایان یافتن ضرب الاجل ۳۰ ژوئن برای دستیابی ایران و گروه ۱+۵ به توافق نهایی هسته ای و اعلام تمدید یک هفته ای مذاکرات، امیدها برای یافتن راه حلی جهت پایان دادن به کشمکش ها در این زمینه همچنان به قوت خود باقی است. با این حال، نمایندگان تندرو کنگره آمریکا فرصت تمدید مذاکرات را برای طرح دوباره انتقادات و تلاش برای ضربه زدن به گفت و گوها مناسب دیده اند.


برچسب‌ها: دریایی مواج ، مذاکرات هسته ای ،

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 11 تير 1394 | 1:15 | نویسنده : حامد |

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم شب خاطره های ماندگار گفت: ما وقتی می خواهیم جنسی را بخریم حتما بهترین را انتخاب می کنیم پس یقین بدانید شهدا هم بهترین بودند که خداوند آن ها را انتخاب کرد.

سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم شب خاطره های ماندگار که عصر امروز در تالار اندیشه برگزار شد ضمن تشکر از حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش که در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا این برنامه زیبا را تدارک دیده بودند گفت: ما وقتی می خواهیم جنسی را بخریم حتما بهترین را انتخاب می کنیم پس یقین بدانید شهدا هم بهترین بودند که خداوند آن ها را انتخاب کرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اینکه گفتم خداوند شهدا را گلچین کرده است واقعیتی است که با ذکر خاطره ای به اثبات این حرف خود خواهم پرداخت. در یک عملیات که شهید بدایار بهبودی فرمانده گردان ما بود ماموریتی را به گروهانی که من فرمانده اش بودم واگذار کرد و ما پس از یک جنگ نفس گیر و تن به تن در شرایط بسیار سختی قرار گرفتیم و هم خودم و هم عده ای از نفراتم زخمی شده بودیم  و خون زیادی از بدن ما رفته بود و تشنگی عرصه را بر ما تنگ کرده بود ولی آبی برای خوردن نداشتیم که ناگهان دیدم فردی با موتور در آن کارزار سخت شجاعانه به سمت ما می آمد.پس از این که با رشادت خود را به ما رساند سراغ من را می گرفت که به سختی دستم را بالا بردم وقتی به سمت من آمد دیدم شهید بهبودی است که با هیبتی الهی بالای سر من ایستاده و چندین قمقمه آب را به خودش بسته و برای ما آورده است وقتی که خواستم مقداری آب بخورم به شدت از دست من ناراحت شد و گفت من از دیشب تا حالا تشنه هستم اما با خودم عهد بستم تا افرادم تشنه هستند آب نخورم و از تو هم توقع دارم تا وقتی که افراد زیر مجموعه ات زخمی و تشنه هستند به فکر سیراب شدن خود نباشی و در همان عملیات نیز به دیدار معبود شتافت و به فیض شهادت رسید که ما از آن محروم ماندیم چون استطاعت آن را نداشتیم. بله این عظمت و بزرگی روح آن عزیزان بود که لایق این شدند که خداوند خریدارشان باشد.


برچسب‌ها: دریایی مواج ، جانشین نیروی زمینی

تاريخ : سه شنبه 9 تير 1394 | 3:55 | نویسنده : حامد |
 
1394/4/6 شنبهقدرت نیروی زمینی ارتش به داشتن نیروی انسانی ولایت مدار استفرمانده مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه(ع) نیروی زمینی ارتش گفت: ما در نیروی زمینی ارتش فعالیت های زیادی را انجام می دهیم که بتوانیم نیروی کارآمدی را مهیا سازیم که اجازه هر نوع تعرض به کشور را در نطفه خفه کند و قدرت نیروی زمینی ارتش به داشتن نیروی انسانی ولایت مدار است.

برچسب‌ها: دریایی مواج ، نیروی زمینی ، شهدا

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 9 تير 1394 | 3:32 | نویسنده : حامد |
سایت ضدانقلاب خودنویس به سخنان جمیله کدیور که اسناد منتشر شده توسط سایت ویکی لیکس را عاری از واقعیت خواند واکنش نشان داد و سخنان همسر عطالله مهاجرانی را فرافکنی کدیورانه نامید.
 

برچسب‌ها: دریایی مواج ،واکنش ضد انتقلاب

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 8 تير 1394 | 19:36 | نویسنده : حامد |

وزیر امورخارجه گفت: بازگشتم از وین به تهران به دنبال پایان مرحله اول مذاکرات
وزیران امورخارجه ایران و کشورهای گروه ۱+۵ و همچنین برنامه ازقبل تنظیم شده
است.

محمدجواد ظریف بامداد دوشنبه پس از ورود به تهران به ایرنا گفت: هفته
گذشته در لوکزامبورگ با وزیران سه کشور اروپایی صحبت کردیم که قرار شد شنبه و
یکشنبه وزیران در وین دیدار داشته باشند. دیدارها انجام شده و وزیران امور خارجه
وین را ترک کرده اند. بر همین اساس من هم به تهران بازگشتم، ولی روز سه شنبه دوباره
به وین باز می گردم.

وی افزود: مذاکرات کارشناسان ایران و گروه ۵+۱ در وین
برای دستیابی به توافق جامع هسته ای همچنان ادامه دارد.

اکثر وزیران
امورخارجه کشورهای شرکت کننده در مذاکرات وین نیز به کشور خود بازگشته اند و فقط
جان کری وزیر امورخارجه آمریکا به دلیل آسیب دیدگی پای خود تصمیم گرفته است فعلا در
وین بماند.

وزیران امورخارجه ایران، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و نیز
نماینده سیاسی اتحادیه اروپا و معاونان وزیرخارجه روسیه و چین در مذاکرات روز
یکشنبه وین حضور داشتند.

فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در
پایان دیدارهای روز یکشنبه خود از وجود اراده سیاسی برای دستیابی به توافق نهایی
درباره مسئله هسته ای ایران خبر داد.

خبرگزاری شین هوا نیز از وین به نقل از
لی بائودونگ معاون وزیر خارجه چین گزارش داد که تمدید مذاکرات هسته ای طولانی
نخواهد بود و حصول به یک توافق جامع در عرض یک هفته امکان پذیر
است.

خبرگزاری روسیا سگودنیا نیز گزارش داد، در شرایطی که مذاکرات برای
تنظیم متن توافق جامع در وین به شدت جریان دارد وزیران امورخارجه کشورهای شرکت
کننده تصمیم گرفتند برای مدت کوتاهی به کشورهای خود بازگردند.

وزیران
امورخارجه ایران و کشورهای عضو ۱+۵ توافق کردند به محض پیشرفت در تنظیم متن توافق
جامع به وین بازگردند.


برچسب‌ها: دریای مواج ، ظزیف ، مذاکرات هسته ای

تاريخ : دو شنبه 8 تير 1394 | 19:21 | نویسنده : حامد |

اوگروه سی وپنجم ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناو پشتیبانی بندرعباس و ناوشکن الوند، صبح دوشنبه به منظور تأمین امنیت خطوط کشتیرانی کشور راهی آب های آزاد شد.

 

ناوگروه سی وپنجم ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناو پشتیبانی بندرعباس و ناوشکن الوند، صبح دوشنبه به منظور تأمین امنیت خطوط کشتیرانی کشور راهی آب های آزاد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ماموریت ناوگروه های ایرانی در آب های آزاد را تامین امنیت خطوط کشتیرانی، مبارزه با تروریست دریایی و به اهتزار در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران عنوان کرده است.

ناوگروه سی وچهارم ارتش جمهوری اسلامی ایران از 19 فروردین ماه راهی شمال اقیانوس هند، خلیج عدن، تنگه باب المندب و دریای سرخ شده بود.

شایان ذکر است ناوگروه های ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا در آب های آزاد جهان همچون هندوستان، سریلانکا، خط استوا، جزایر اندونزی، تنگه مالاکا، دریای چین، اقیانوس آرام، کانال سوئز، دریای مدیترانه واقیانوس هند شمالی و جنوبی حضور پیدا کرده اند.

 http://www.aja.ir/portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=7e9fc422-f146-4df5-a6a5-d770eb723678

برچسب‌ها: دریایی مواج ، نیروی دریایی ،

تاريخ : پنج شنبه 3 تير 1394 | 23:59 | نویسنده : حامد |

علی دایی همیشه پر است از حرف های شیرین و خاطرات شنیدنی او که شهرتش کم از پسته های خندان ایران نیست و همان طور که قالی ایرانی را همه جا می شناسند ، دایی هم نام بین المللی ورزش...

علی دایی


برچسب‌ها: دریایی مواج ، اسطوره فوتبال ایران

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394 | 23:37 | نویسنده : حامد |

جانشین فرمانده کل ارتش:لشکر 28 پیاده کردستان یکی از یکان های مهم ارتش می باشد

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، در بازدید از بیمارستان پیامبر رحمت (ص) لشکر 28 پیاده کردستان و نیز آمادگی رزمی این لشکر، گفت: لشکر 28 پیاده کردستان یکی از یکان های مهم ارتش می باشد و از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از بیمارستان پیامبر رحمت (ص) لشکر 28 پیاده کردستان و نیز آمادگی رزمی این لشکر، گفت: لشکر 28 پیاده کردستان یکی از یکان های مهم ارتش می باشد و از اهمیت فراوانی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، وی که به همراه معاون بازرسی ارتش از بخش های مختلف بیمارستان پیامبر رحمت (ص)  بازدید و از تعدادی بیمار عیادت کرد با اشاره به روند رو به رشد این بیمارستان نسبت به گذشته، خاطر نشان کرد: بیمارستان پیامبر رحمت (ص) اهمیت فراوانی برای ارتش دارد لذا مسئولین آن باید به نوعی تلاش و برنامه ریزی کنند که نیاز کارکنان این لشکر و خانواده های آنها در امر بهداشت و درمان را مرتفع سازند.

  وی همچنین در این سفر از آمادگی رزمی یکان های قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان بازدید کرد.

در این بازدید، سرتیپ دوم کیومرث شرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 گزارش کاملی از آمادگی رزمی یکان های زیر مجموعه این لشکر ارائه کرد و گفت: یکان های قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان همیشه آماده هستند و هرگونه تهاجم به خاک وطن را سرکوب می کنند.

او گزارش کاملی از فعالیت های صورت گرفته در کوی سازمانی این لشکر نیز ارائه کرد .

سرتیپ دوم زرین کمر، معاون بازرسی ارتش نیز در این بازدید گفت: نیروی زمینی ارتش یک نیروی انسان محور است که در هشت سال دفاع مقدس ایمان، تدین و ولایت مداری خود را به اثبات رساند و در حال حاضر برای دفاع از مرزهای کشور در شرایط عالی قرار دارد.

معاون بازرسی ارتش افزود: امروز، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتکا به خداوند متعال و اعتقاد راسخ به انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه و فرمانده معظم کل قوا مانند سدی فولادین در مقابل دشمن ایستاده است.

 

 

برچسب‌ها: درایی مواج ، ارتش ، اقتدار

تاريخ : چهار شنبه 2 تير 1394 | 23:59 | نویسنده : حامد |

هفته نامه «طلوع صبح» - که نخستین شماره آن بر روی دکه ها رفته - نوشت: با شروع ماه مبارك رمضان مطابق چند سال گذشته شاهد پخش برنامه ماه عسل از شبكه سه سيما هستيم.


برچسب‌ها: دریایی مواج ، احسان علیخانی ، ماه مبارک رمضـــان

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 2 تير 1394 | 23:43 | نویسنده : حامد |

قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران، از عملکرد اوباما در مبارزه با داعش انتقاد کرده است.: «آقای اوباما شما حتی یک کار کوچک در عراق انجام نداده اید و اراده لازم را برای مبارزه و غلبه بر داعش ندارید».

از جنگ های صلیبی تا تقابل سردار سلیمانی و اوباما


برچسب‌ها: دریایی مواج ، سردار سلیمانی ، عراق ، داعش ، آمریکا ، اوباما

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 1 تير 1394 | 23:30 | نویسنده : حامد |

برترین ها: حتما شما هم هر روز وقت زیادی را صرف آرایش کردن چهره و موهایتان می کنید، بنابراین احتیاج به مکانی مانند یک میز آرایشی دارید. اما چه نوع میز آرایشی را می پسندید یا چه مدلی بیشتر به دکوراسیون اتاق تان می آید؟ اگر می خواهید برای اتاق خود میز آرایشی تهیه کنید، ما زیباترین طرح های موجود در سایت ها را برایتان آورده ایم تا در انتخاب خود بهتر عمل کنید.  

 

 

 

 


میز آرایشی مورد علاقه شما کدام است؟


برچسب‌ها: دریایی مواج ، بدون شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرح

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 1 تير 1394 | 23:19 | نویسنده : حامد |

مارش معکوس، برای افتتاح بلندترین آسمان‌خراش چین و دومین آسمان‌خراش جهان که به‌زودی در شهر شانگهای رونمایی خواهد شد، آغاز شده است و میلیون ها نفر قصد دارند تا عجیب‌ترین سازه این کشور را از نزدیک ببینند.


برچسب‌ها: دریایی مواج ، بدون شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرح

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 1 تير 1394 | 23:14 | نویسنده : حامد |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا