روحانی: برای وعده هایی که دادم عقب نشینی نمی کنم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

جماران/ رییس جمهور گفت: در انجام وظیفه قانونی، وعده و برنامه‌هایی که به مردم داده‌ام، هرگز تردید و عقب‌نشینی نکرده و نخواهم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه و در دیدار رییس و اعضای شورای شهر و همچنین شهردار تهران، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رحمت‌الله علیه را اسلام‌شناسی انقلابی و دلبسته به مردم خواند و گفت: ایشان معلم صبر و تحمل و نیز عشق به ملت و آبادانی ایران بود.
رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به حضور پرشور و معنادار مردم در انتخابات سال‌های 92، 94 و 96، خاطر نشان کرد: اولین پاسخ به امید، نشاط و رأی مردم؛ وحدت در دولت، مجلس و شوراهای شهر، از جمله شورای شهر تهران برای خدمت به شهروندان و توسعه ملی و محلی است.
دکتر روحانی با اشاره به حضور شهردار تهران در جلسات هیأت دولت به عنوان نماد همکاری دستگاه اجرایی و مدیریت شهری، افزود: حضور شهردار متخصص و با تجربه‌ای که با اتفاق آراء برگزیده شده، مزیت شورا و شهر تهران است.
روحانی اهتمام در مقابله با فساد و مسدود کردن زمینه‌های آن را ضروری دانست و افزود: آبروی کشور در گرو مبارزه قاطعانه و غیرگزینشی در دستگاه‌های عمومی و اجرایی علیه فساد است.
رییس جمهور استحکام نظام را در گرو استحکام قانون اساسی در عرصه نظارت و اجرا دانست و ادامه داد: همه قوا، نهادها و دستگاه‌ها موظفند در مسیر استحکام و تقویت قانون اساسی، بویژه در ارتباط با حقوق مردم حرکت نمایند.
دکتر روحانی همچنین در مورد مشکل پیش آمده برای هموطن زرتشتی عضو شورای شهر یزد، تصریح کرد: در این زمینه قانون اساسی تکلیف را روشن کرده و باید مُرّ قانون اساسی، حقوق شهروندی، اعتماد عمومی و وحدت جامعه رعایت شود.
رییس جمهور در این ارتباط ادامه داد: در انجام وظیفه قانونی، وعده و برنامه‌هایی که به مردم داده‌ام، هرگز تردید و عقب‌نشینی نکرده و نخواهم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دولت ، وعده ، دریای مواج

تاريخ : دو شنبه 15 آبان 1396 | 23:12 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا