رپایی غرفه متمرکز قرآنی نیروهای مسلح در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

با حضور دارالقرآن سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، غرفه نمایشگاهی ویژه نیروهای مسلح به صورت متمرکز در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دایر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در راستای جامه عمل پوشاندن به فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اتحاد و همدلی نیروهای مسلح، سازمان‌های عقیدتی سیاسی ارتش نیروی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، اقدام به برپایی غرفه قرآنی به صورت متمرکز در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، غرفه نمایشگاهی ویژه نیروهای مسلح به صورت متمرکز در بخش سازمان‌ها و نهادهای قرآنی راه‌اندازی و توسط نمایندگان این سازمان‌ها اداره می‌شود.

در این غرفه ضِمن معرفی و نمایش فعالیت‌ها و دستآوردهای قرآنی نیروهای مسلح، یادمان معرفی شهدای قرآنی نیروهای مسلح، نمایشگاه آثار تجسمی قرآنی، کودک و قرآن، آموزش و مشاوره‌های قرآنی، معرفی تولیدات قرآنی نیروهای مسلح، ایستگاه عکاسی و خوش‌نویسی آیات قرآن کریم توسط هنرمندان قرآنی نیروهای مسلح  ارائه خواهد شد.

بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از روز شنبه 29 اردیبهشت ماه مصادف با سوم ماه مبارک رمضان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) آغاز و به مدت  16 روز تا روز یکشنبه 13 خرداد ماه دایر است.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نمایشگاه قرآن ، ارتش ، دریای مواج

تاريخ : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397 | 1:4 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا