بهترین مشاغل سال ۲۰۱۵ آمریکا

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

indexگرچه انتخاب شغل کاملا سلیقه‌ای و شخصی است و نمی‌توان تعریف مشخصی از «بهترین شغل» ارائه کرد، اما برخی مشاغل از نظر درآمد، شرایط کاری و آینده حرفه‌ای، نسبت به سایر حرفه‌ها مزایای بیشتری دارند و به همین دلیل متقاضیان بیشتری در بازار کار دارند.
گرچه انتخاب شغل کاملا سلیقه‌ای و شخصی است و نمی‌توان تعریف مشخصی از «بهترین شغل» ارائه کرد، اما برخی مشاغل از نظر درآمد، شرایط کاری و آینده حرفه‌ای، نسبت به سایر حرفه‌ها مزایای بیشتری دارند و به همین دلیل متقاضیان بیشتری در بازار کار دارند.

انتخاب شغل کاملا شخصی و سلیقه‌ای است و چیزی به اسم «بهترین شغل» وجود ندارد که برای همه اقشار و سلایق مناسب و ایده‌آل باشد، اما در این گزارش، به‌نقل از بخش مالی یو‌اس‌نیوز، فهرستی از موقعیت‌های بهترین موقعیت‌های شغلی که نمونه بارزی از موقعیت شغلی مناسب، درآمد ایده‌آل و با آینده کاری خوب هستند، معرفی می‌شوند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پیش از اینکه درخواست استخدام خود را پر کنید، یا تصمیم به شروع یک حرفه جدید گرفتید، نگاهی به فهرست بهترین مشاغل سال ۲۰۱۵ بیندازید. البته این فهرست برای آمریکا تنظیم شده است، اما در بسیاری از موارد با شرایط ایران نیز همخوانی دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 27 خرداد 1394 | 12:51 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا